10. mars 2014

Tre klare vårtegn

I helgen kom finværet, og i likhet med mange andre, opplevde også vi at vi fikk skikkelig vår-følelse. Mange sikre vårtegn i hagen. Her er tre av dem:

For det første: Krokusen under Hasselen blomstret, og...


for det andre: De små Irisene begynte å vise fram sin skjønnhet, og.... 


for det tredje: Kona var definitivt i gang med pellisene i drivhuset! 

Selv renset jeg hagedammene, pumpene og filteret, og fikk fart i systemet igjen. Men siden ingen fattet interesse for å foreviget innsatsen med et foto, så bruker jeg et bilde jeg tok sist sommer.




Hilsen Lars 

5 kommentarer:

  1. Nydelige vårtegn hos dere! Og så deilig med første skikkelige vår-helg! Hos oss var det en skikkelig ruskehelg med sterk vind og mye nedbør, men i dag skinner solen! Og den er lovet å skinne til torsdag, så det skal både nytes og nyttes :)
    Vi må vente med å sette i gang dammen vår inntil vi har fått vasket broen og terassene rundt. Må ha en skikkelig rengjøring av treverket, og da er det like greit med tom dam. Det skal bli kjekt å få fisk i dammen igjen.
    Kos dere videre med hagesyssler!

    Hilsen fra Tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og takk Tone. Har nettopp skrevet en kommentar til deg på din egen blogg.
      Lars

      Slett
  2. Hei, fin og informativ blogg dere har. Ville lagt meg som følger. Da får jeg opp oppdaterte innlegg på adm.siden min. Savner derfor et følgerfelt i bloggen deres...listen over blogger jeg følger gjør at ingen blogger forsvinner ut i glemmeboka... Man har dem der for evig og alltid...

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei. Takk for tipset. jeg er fortsatt litt analog forstår du, men nå er det ordnet!

      Slett
  3. Hej Eirin og Lars
    Ja, det er dejligt med nogle klare tegn på, at foråret nærmer sig. Det er dejligt at komme igang derude og lade de kreative ideer komme op til overfladen
    Kh. Jørn

    SvarSlett